elektrik. Ve harika ayrıntılarla dolu


e-tron GT quattro

Modern döşeme

Tasarımcılar tamamen deri içermeyen bir iç mekan geliştirdiler. Örneğin, bir aracın koltuk döşemesi için yaklaşık 120 PET şişe işlendi.

İç mekan tasarımı

Dinamik yol tutuşun estetiğine odaklanılmıştır: İç mekanda Audi e-tron GT quattro², en yüksek kaliteyle birlikte günlük kullanılabilirlik sunar.

Dış tasarım

Öncü tasarım ikonu: Audi e-tron GT quattro²'nun tasarımı, elektrikli mobilitenin ve benzersiz Audi DNA'sının son derece doğru somut halidir.

Sürüş dinamikleri

Direksiyon başında çok yönlü eğlence: Audi e-tron GT quattro² sürüş dinamiklerini hayata geçiriyor. Çünkü arkasındaki konsept, bir aracı sportif yapan her şeyi içeriyor.

Hızlanma

Akıllı termal yönetim sayesinde, hızlanma süreci güç ve performansta neredeyse hiç azalma olmaksızın birçok kez tekrarlanabilir³.

Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 19,6–18,8 (NEDC); 21.8–19.9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Dış tasarım

Fikirler geleceğe dönüşür. Uzun bir dingil mesafesi ile düz ve geniş bir gran turismo'nun oranları, sportifliğin günlük kullanılabilirlikle buluştuğu yer olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Gövdenin heykelsi tasarımı, gücü ve performansı özetler.

Fonksiyonlar çok güzel olabilir

Aerodinamik olarak optimize edilmiş şekiller, işlevsel ayrıntılar haline gelir. Ön uçtaki akıllı hava girişlerinden havalandırmalı çamurluk kemerlerine ve çarpıcı arka difüzöre kadar.

Panoramik cam tavan

Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.

Fonksiyonlar çok güzel olabilir

Aerodinamik olarak optimize edilmiş şekiller, işlevsel ayrıntılar haline gelir. Ön uçtaki akıllı hava girişlerinden havalandırmalı çamurluk kemerlerine ve çarpıcı arka difüzöre kadar.

Matrix LED farlar

Audi lazer ışığına sahip isteğe bağlı Matrix LED farlar, ilerici bir tasarım dilinin temel bir yönüdür. Kusursuz bir ifade: lazer ışığının mavi X öğesiyle çarpıcı ışık imzası.

Animasyonlu arka ışık şeridi

Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.

Panoramik cam tavan

Animasyonlu bir ışık şeridi, arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanıyor ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçeveleniyor. Bu çift geri vites lambası ve gösterge işlevi Audi için bir ilktir.

İç

Audi e-tron GT quattro², modern bir ilerlemenin göstergesidir. Sportiflik, ayrıcalık ve konfor yayar. Entegre koltuk başlıklarına sahip ön spor koltuklar ayrıca, viraj alma ve sportif sürüş için iyi bir yanal destek sağlamak üzere şekillendirilmiş koltuk yan desteklerine sahiptir.

Büyüleyici işletim konsepti: İşlevsel merkez, ön kısımda yer alır, sürücüye görünür şekilde adaklanır, orta konsol ve işlevsel dokunmatik ekranlı kokpit tarafından çerçevelenir.

Tamamen dijital bilgi-eğlence sistemi: Gezgin, iletişim kurun, bilgi edinin veya çok çeşitli bilgi-eğlence seçeneklerinin keyfini çıkartın. Heyecan verici bir işletim konsepti kullanımı.

Arka koltuk sırası: Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.

Bagaj bölmesi: Elektrikli bir araç olarak Audi e-tron GT quattro, önde 85l ve arkada 405l kapasiteli iki bagaj bölmesi sunar. Gerekirse arka koltuklar 40:20:40 oranında katlanabilir.

Evde ve yolda şarj

Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemiyle bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km'ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 19,6–18,8 (NEDC); 21,8–19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Hareket halindeyken şarj etme: e-tron Şarj Hizmeti ulusal sınırları aşan tek sözleşme, tek kart, tek erişimi birleştirir. Yolda şarj için 26 Avrupa ülkesinde 310.000'den fazla şarj noktası sunuluyor.

Evde şarj: Audi e-tron GT quattro, standart olarak 11kW'lık maksimum alternatif akım (AC) şarj kapasitesinde şarj edilebilir. Evde 22kW'da daha hızlı şarj için, opsiyonel e-tron şarj sistemi ile opsiyonel 22 kW'A kadar (Ac) yerleşik şarj cihazının birlikte bağlanması gerekir.

Hızlı şarj: Audi e-tron GT quattro'nun performansı şarj sırasında da kendini gösterir: 270 kW'a kadar 800 voltluk şarj istasyonlarında - standart olarak. Sonraki 100 km için yeterli gücü şarj etmek yaklaşık 5 dakika sürer. Yaklaşık 22,5 dakikalık pil şarjı ile şarj seviyesi %5'ten yaklaşık %80'e çıkar.

Sürüş dinamikleri

Elektrikli tahrik sistemi ile birlikte, tamamen değişken quattro tahrik, gücün her bir tekerleklere akıllıca dağıtılmasını sağlar. Yeterli çekiş mevcut olduğunda, gücü öncelikle ön aksa gönderir.

Aerodinamik özellikler

Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka kanat için iki ayarın yanı sıra öndeki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.

Alaşımlı jantlar

Opsiyonel aerodinamik olarak optimize edilmiş tekerlekler, verimli ve yüksek performanslı araç konseptini tamamlar.

Audi exclusive⁶

Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi e-tron GT quattro²'nuz için kendi karakteriniz kadar benzersiz olacak bir görünüm yaratın.

50'den fazla kişiselleştirilebilir renk seçeneği

Örneğin, geniş Audi exclusive⁶ renk yelpazesinden metalik java yeşili (fotoğraftaki araçta) kişiselleştirilmiş gövde rengini seçin.

Yüksek kontrastlı ortam

İç mekanı örneğin deri döşeme ve Audi exclusive⁶ jet grisi siyah silk nappa deri döşeme ile kişiselleştirin. İguana yeşili yüksek kaliteli dikişler, diğer şeylerin yanı sıra koltukları, saat 12 yönünde işaretli Alcantara⁷/deri direksiyon simidi ve isteğe bağlı olarak temin edilebilen Audi exclusive renkli kenarlı emniyet kemerlerini süslüyor.



RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT

Elektrik. Ve diğer harika şeyler

İç

Audi RS e-tron GT²'deki her şey iç mekanın işlevsel merkezine odaklanmıştır: sürücü koltuğu.

Tasarım

Heykelsi tasarım, bir gran turismo'nun dinamik orantılarını bir Audi RS modelinin benzersiz özellikleriyle birleştiriyor.

Karbon tavan

Opsiyonel karbon tavan, karbon fiber takviyeli polimerden yapılmıştır. Yüksek teknoloji ürünü malzeme son derece hafif olmasının yanı sıra çok kararlıdır.

Hızlanma

Akıllı termal yönetim, arka arkaya birden fazla sprint³ için bile performansın parıldamasını sağlar.

Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km cinsinden: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu rakamları, araç için seçilen donanıma bağlıdır.

Dış tasarım

Bir otomobili yeniden yorumlama tutkusu, aerodinamik performanstan ilham alan sade tasarıma da yansıyor. Aşamalı lüks, duygularla dolu bir sürüş deneyimini daha da yoğunlaştırmak için itici güç sağlar. Kırmızı eşkenar dörtgen ile RS amblemleri RS e-tron GT’yi karakteristik yapar.

Dış görünüm

Çarpıcı vurgular, temel özelliklerini işaretler. Örneğin, vurgulanan eşikler ve uzun dingil mesafesi sayesinde aracın alçak ağırlık merkezi görünür hale geliyor.

Animasyonlu ışık şeridi

Animasyonlu ışık şeridi arka kısmın tüm genişliği boyunca uzanır ve dış kenarlarında aydınlatma ünitelerinin kendi içindeki ayrı V şekilli LED segmentleri ile çerçevelenir. Geri vites lambası ve sinyal lambasının ikili işlevi Audi için bir ilktir.

Matrix LED farlar

Audi lazer ışığına sahip isteğe bağlı Matrix LED farlar, ilerici bir tasarım dilinin temel bir yönüdür. Kusursuz bir ifade, dinamik ışık sıralamasının yatay olarak yayılan bir ışık dalgası gördüğü mavi X öğesinin bulunduğu ışık imzasıdır.

Güçlü arka

Cesurca şekillendirilmiş omuz çizgisi ve ayırt edici arka difüzör, etkileyici bir güç izlenimi veriyor. Audi RS e-tron GT²'nin arkasına kadar uzanan hafif eğimli tavan çizgisi, aracın hareketsizken bile ileri gitme aciliyetini ifade ediyor.

İç mekan tasarımı

Kırmızı RS tasarım paketi, ekspres kırmızı renkte kontrast oluşturan dikişlerle aracın iç kısmına çarpıcı vurgular ekler.

Gri RS tasarım paketi, yüksek kaliteli iç malzeme ve çelik gri kontrast dikişlerin bir kombinasyonu ile araç iç tasarımının belirgin zarafetini ve ilerici tasarımını da vurgular.

Görünürdeki her şey: Tamamen dijital 12,3 inç renkli ekrana sahip sadelerştirilmiş kokpit ve orta konsol ergonomik olarak sürücüye yöneliktir.

Sportif görünüm, sprotif karakter: Ön spor koltuklar, virajlarda hızla dönerken bile iyi yanal destek sağlar.

Arka koltuk sırası: Ek bir orta koltuğa sahip şekillendirilmiş dış arka koltuklar, sportif karakteri vurgular.

Audi exclusive⁴

Kendinizin tasarımcısı olun ve Audi RS e-tron GT²'nizin kendi karakteriniz kadar benzersiz olması için bir görünüm yaratın.

Audi exclusive renkler: Bireyselliğin pek çok yönü vardır. Bunlardan biri de, Audi exclusive Vegas sarı kişiseleştirilmiş rengi ile Audi RE e-tron GT. Bu sadece ilerici, dinamik tasarımı vurgulamakla kalmaz, aynı zamanda şıklığı ve yaratıcılığı da yansıtır.

Tasarım paketi, Audi exclusive iç: Audi exclusive iki rekli tasarım paketi dört iç renk seçeneği ile büyüleyecek: Kalendula sarısı, Alaska mavisi, iguana yeşili ve krimson kırmızı. Örneğin, orta konsol üstte, çevreleyen koltuk döşemesi, paspaslarda RS işlemesi ve havandırma kanallarının etrafındaki çerçeve sarı renkte vurgulandı.

Evde ve yolda şarj

Alt gövdeye entegre edilmiş 800 voltluk lityum iyon pil, hem şarj olurken hem de sürüş sırasında son derece yüksek performans sunar. Geri kazanım sistemi ile bağlantılı olarak, WLTP ölçüm prosedürüne göre 488 km'ye kadar bir menzil hesaplanmıştır (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP); Ortalama CO₂ emisyonları¹ g/km: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Hızlı şarj: Audi RS e-tron GT'ninperformansı şarj sırasında da kendini gösterir: 270 kW'a kadar 800 voltluk şarj istasyonlarında - standart olarak. Sonraki 100 k için yeterli gücü şarj etmek yaklaşık 5 dakika sürer. Yaklaşık 22,5 dakikada pil şarjı %5'ten yaklaşık %80'e çıkar.

Evde şarj: Audi RS e-tron GT, standart olarak 11 kW maksimum alternatif akım (AC) şarj kapasitesinde şarj edilebilir.

Evde 22 kW'da daha hızlı şarj için, opsiyonel e-tron şarj sistemi ile opsiyonel 22kW'a kadar (AC) yerleşik şarj cihazının birlikte bağlanması gerekir.

Sürüş dinamikleri

Audi RS e-tron GT²'nin tamamen elektrikli quattro dört tekerlekten çekiş ile sunduğu güç etkileyici. Ön akstaki ve arkadaki bir motor 440 kW'a kadar güç sağlar (Ortalama güç tüketimi¹ kWh/100 km olarak: 20,2-19,3 (NEDC); 21,1-19,9 (WLTP); g/km olarak ortalama CO₂ emisyonları¹: 0. Aralıklarda verilen elektrik tüketimi ve CO₂ emisyonu değerleri, araç için seçilen donanıma bağlıdır).

Aerodinamik özellikler

Sürüş durumuna bağlı olarak, aerodinamik, arka spoyler için iki ayarın yanı sıra ön uçtaki soğutma havası girişleri aracılığıyla aktif olarak ayarlanabilir.

Artan sürüş dinamikleri ve çeviklik

Siyah renkte 5 çift kollu içbükey modül tasarımına sahip 21 inç alaşım jantlar, aracın sportif görünümünü tamamlıyor.

Artan sürüş dinamikleri ve çeviklik

Tungsten karbür kaplı veya karbon fiber takviyeli seramik fren disklerine sahip isteğe bağlı yüksek performanslı fren sistemi, zorlayıcı frenleme sağlar.

Aşağıdaki formu doldurarak, araç ve model uzmanlarımızın sizinle iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz.

Araç Talebi

Adınız Soyadınız